Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Mikor kapom meg a megrendelésem?

A webáruházunkhoz hétköznapokon 12-ig beérkezett megrendeléseket tudjuk feldolgozni (a saját készleten lévő termékek esetében) még aznap átadjuk a futárszolgálatnak (GLS), ők pedig másnap kézbesítik a csomagot. Amennyiben beszállítónk készletéből érkezik a termék, úgy 3-4 nappal is megnőhet a teljesítés időtartama. Kiszállítás során előfordulhatnak előre nem látható események, ilyen esetben értesítést küldünk!

Hogyan fizethetek?

1. Fizetés bankkártyával online

Ha az online fizetési módot választod, akkor webshopunkban rendelésed ellenértékét a Barion fizetési felületén bankártyával egyenlítheted ki. Ez a legolcsóbb megoldás számodra. 

2. Fizetés utánvéttel

Ha az utánvétes fizetési módot választod, akkor a csomag kézhez vételekor fizeted ki a megfelelő összeget, ami a megrendelésed összegéből és a szállítási díjból áll. Utánvét esetén 1.5%-os utánvét kezelési díjat számolunk fel!

Hogyan kapom meg a megrendelésem?

A webáruházból megrendelt termékeket futárral történő házhoz szállítás útján tudod átvenni. Személyes átvételre nincs lehetőség, de ne aggódj, ha nem tetszik, amit rendeltél, akkor 14 napon belül visszaküldheted.

A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja.

A házhoz szállítás és a GLS Csomagpont díja országon belül egységesen 1790 Ft.

Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál Téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között meglátogat. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, hogy rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg. Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). 

Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérjük hívd a szerződött logisztikai partnerünk, a GLS Hungary ügyfélszolgálatát a (H-P 7:00- 20:00) +36-29-886-700 vagy a +36-20-890-0660 telefonszámon, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

GLS CsomagPont

Magyarországon több mint 650 darab GLS CsomagPont (kattints ide a listáért) üzemel, amelyeken csomagot vehetsz át. A csomagátvevő helyek nagyvárosokban és kisebb településeken, forgalmas helyeken találhatók.

A GLS CsomagPontok többsége hosszú nyitva tartással áll az ügyfelek rendelkezésére. Ha GLS CsomagPontban szeretnéd átvenni megrendelésed, kérünk a kiszállítási címként a CsomagPont címét add meg a következő képpen:


Példa: GLS CsomagPont - Csokibolt 1052 Budapest Károly körút 16

Foxpost Csomagautomata

Megrendelésedet kérheted Foxpost csomagautomatába is, melynek díja 1390 Ft. Fontos, hogy a telefonszámodat helyesen add meg a következő formátumban: +36XXXXXXXXX

Amennyiben egy rendelés bármilyen okból nem kézbesíthető Foxpost csomagautomatába, minden esetben felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetünk házhozszállítás lehetőségéről, de ennek költségét áruházunk nem vállalja át!

Az oldal tetejére